Vilniaus Žaliakalnio darželio- mokyklos veiklos sritis – ŠVIETIMAS.

PRIORITETINĖS VEIKLOS KRYPTYS

  • Vaiko raidą skatinančios aplinkos gerinimas.
  • Pozityvus bendradarbiavimas ir sąveika su šeima.
  • Ugdymo turinys ir vaikų mokymo (si) patyrimai.
  • Pedagogų profesinės kvalifikacijos tobulinimo sistemos užtikrinimas.

DARŽELIO – MOKYKLOS PAGRINDINĖS VEIKLOS RŪŠYS:

IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ UGDYMAS

  • Darželyje ikimokyklinis ugdymas teikiamas vaikui nuo 2 iki 5(6 )metų.
  • Ikimokyklinis ugdymas vykdomas pagal Vilniaus Žaliakalnio darželio – mokyklos ikimokyklinio ugdymo programą.
  • Ugdymo turinys ikimokykliniame amžiuje organizuojamas pagal 5 kompetencijas: sveikatos stiprinimo kompetenciją, socialinę kompetenciją, komunikavimo kompetenciją, pažinimo kompetenciją ir meninę kompetenciją.
  • Ikimokyklinį vaikų ugdymą įgyvendina ikimokyklinio ugdymo mokytojas, pagalbos mokiniui specialistai.

PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ UGDYMAS

  • Priešmokyklinis ugdymas privalomas nuo 2016 m. rugsėjo 1 d.
  • Priešmokyklinis ugdymas vykdomas pagal švietimo ir mokslo ministro patvirtintą Priešmokyklinio ugdymo programą.
  • Priešmokyklinio ugdymo trukmė – vieneri metai.
  •  Programą įgyvendina, vaikų pasiekimus vertina priešmokyklinio ugdymo mokytojas, pagalbos mokiniui specialistai.

PRADINIS UGDYMAS

  • Pradinio ugdymo paskirtis – suteikti asmeniui dorinės ir socialinės brandos pradmenis, kultūros, taip pat ir etninės, pagrindus, elementarų raštingumą, padėti jam pasirengti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą.
  • Pradinio ugdymo programa – privaloma ketverių metų (1- 4 klasių) švietimo programa, kurią baigus įgyjamas pradinis išsilavinimas.
  • Pradinis ugdymas – pirmoji formaliojo ugdymo pakopa, jungianti priešmokyklinį ir pagrindinį ugdymą.

NEFORMALUSIS UGDYMAS

  • Neformaliojo vaikų švietimo programas mokiniai renkasi laisvai, jos yra neprivalomos.
  • Neformalusis ugdymasskirtas mokinių pažintiniams, meniniams, sportiniams, moksliniams, techniniams, socialiniams, sveikos gyvensenos gebėjimams ugdyti.
  • Neformaliojo ugdymo valandos skiriamos atsižvelgiant į mokinių poreikius, darželio – mokyklos galimybes.