Veiklos sritys
Vilniaus Žaliakalnio darželio- mokyklos veiklos sritis – ŠVIETIMAS.
PRIORITETINĖS VEIKLOS KRYPTYS
- Vaiko raidą skatinančios aplinkos gerinimas.
- Pozityvus bendradarbiavimas ir sąveika su šeima.
- Ugdymo turinys ir vaikų mokymo (si) patyrimai.
- Pedagogų profesinės kvalifikacijos tobulinimo sistemos užtikrinimas.
Darželio – mokyklos pagrindinės veiklos rūšys:
IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ UGDYMAS
- Darželyje ikimokyklinis ugdymas teikiamas vaikui nuo 2 iki 5(6 )metų.
- Ikimokyklinis ugdymas vykdomas pagal Vilniaus Žaliakalnio darželio – mokyklos ikimokyklinio ugdymo programą.
- Ugdymo turinys ikimokykliniame amžiuje organizuojamas pagal 5 kompetencijas: sveikatos stiprinimo kompetenciją, socialinę kompetenciją, komunikavimo kompetenciją, pažinimo kompetenciją ir meninę kompetenciją.
- Ikimokyklinį vaikų ugdymą įgyvendina ikimokyklinio ugdymo mokytojas, pagalbos mokiniui specialistai.
PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ UGDYMAS
- Priešmokyklinis ugdymas privalomas nuo 2016 m. rugsėjo 1 d.
- Priešmokyklinis ugdymas vykdomas pagal švietimo ir mokslo ministro patvirtintą Priešmokyklinio ugdymo programą.
- Priešmokyklinio ugdymo trukmė – vieneri metai.
- Programą įgyvendina, vaikų pasiekimus vertina priešmokyklinio ugdymo mokytojas, pagalbos mokiniui specialistai.
PRADINIS UGDYMAS
- Pradinio ugdymo paskirtis – suteikti asmeniui dorinės ir socialinės brandos pradmenis, kultūros, taip pat ir etninės, pagrindus, elementarų raštingumą, padėti jam pasirengti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą.
- Pradinio ugdymo programa – privaloma ketverių metų (1- 4 klasių) švietimo programa, kurią baigus įgyjamas pradinis išsilavinimas.
- Pradinis ugdymas – pirmoji formaliojo ugdymo pakopa, jungianti priešmokyklinį ir pagrindinį ugdymą.
NEFORMALUSIS UGDYMAS
- Neformaliojo vaikų švietimo programas mokiniai renkasi laisvai, jos yra neprivalomos.
- Neformalusis ugdymasskirtas mokinių pažintiniams, meniniams, sportiniams, moksliniams, techniniams, socialiniams, sveikos gyvensenos gebėjimams ugdyti.
- Neformaliojo ugdymo valandos skiriamos atsižvelgiant į mokinių poreikius, darželio – mokyklos galimybes.